Hoe ontvang ik mijn gasten?

Vandaag weer zo’n gastvrij ontvangst in de horeca evenementenlokatie meegemaakt. Na een weekendje carnaval toch nog hier en daar een consumptiemunt gevonden en besloten deze vandaag, vrijdag, maar in te leveren voor een bijschrijving op mij bankrekening.

Tussen de buien door naar de evenemtenlokatie en daar tussen de peuken van afgelopen carnaval door naar de vriendelijke kassa dame. Muntjes geteld en de centjes werden bijgeschreven op mijn bankrekening.
Daarna weer de trapjes af tussen de peuken door naar mijn fiets om het overgebleven beedrag in de kroeg maar te gaan gebruiken.

Ik vraag me af of het een representatief ontvangst is om enkele dagen naar het feestje carnaval nog de peuken voor de deur te hben liggen. Is een bezem hanteren zoveel moeite of draagt het bij aan goed ontvangst van de gasten?

Voor meer informatie over evenementbegeleiding kun je mij altijd bellen 026 364 37 61
Jos de Geest
    evenementenmanagement | horeca | communicatie
   presentatie | gastheer

IJssellaan 17/1, 6826 DE Arnhem
Telefoon       026 364 37 61
E-mail           info@josdegeest.nl
Website        www.josdegeest.nl

Dit bericht is geplaatst in evenementen, Horeca. Bookmark de permalink.